Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



annoyed !

now aku story sikit nan korang , korang and korang . adelah sorang manusia yang rupa cam manusia lah jgak , sedap2 lobang mak dia je nak amik kawan kawan aku . what i means , baru kenal sehari ngan kawan2 aku , dah mintak numb lah pe bagai . dia kenal pon tak , na mintak numb . aku bukan na ckap apelah kan . memang cara dia annoying gila , bole buad orang menyampah at dia .  aku penat2 kenal ngan dorang , dia senang je na kenal . aku kenal membe2 aku tuh pon start dari FB , then wall , da rapat baru contact OTP . nih tak , baru jumpa , balik tuh mintak2 numb dorang . aku tahu kenapa dia buad camtu , sebab dia nak bajet HOT (!) grr . ade one day ni , aku pinjam phone dia , bab credit aku low , aku na texted membe aku , time tuh at KL . text punya text , then aku da abis text org tuh , aku bagi balik at dia . pastuh , lepas brape hari tuh , membe aku bagitaw yang bdak tuh ade text dia . perhh ! mcm kiwak sial ! da byak kali dia buad camtu . haihh . dia mesti text membe aku camni , "Wehh , esok hang ?" hm , nampak sngat kan dia na kejar HOT ? sampai ex akak aku yang tade kene mengena ngan dia pon , dia nak jgak numb . haihh . pelik duh aku . padahal dia jantan tuh . py ape2 pon , janji dia happy . HAHA !

No comments:

Post a Comment