Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



hampeh (!)



COMEL kan aku pakai tudong ! haha . aku tawu tuuu :P semangat punya pasal , gosok baju pe bagai semua ......ikot kan memang aku tana pergi amek result tuh , tapi da mama sruh amek jugak ! haihh . lam kol 1.30 aku gerak ngan akak aku , akak aku teman kan . aku called Puteri and membe aku yang laen , dorang kate still boleh amek . aku takot da ta boleh , sebab da kol brape da . haha ! menapak gy sekola , dekat je , ta sampai 5 minit . bukan jaoh pon . cuma aku je mengade tanak pegi . haha ! da sampai sekolah , akak aku tggu at depan pintu gate . aku masok sorang2 . sampai dewan je aku tgok kosong , tade org langsong . haihh , memang cam sial la kan . aku naik gy bilik guru .........pintu bilik guru kunci lak . lagi cam bangak bongok bangang ! haha . then aku blah . da tade orang lgsong . buad penat je aku datang ! hishhhh ! aku called Puteri , dia kate lao mcam tuh , aku kene amek time bukak sekolah nanti lah . haihhh . sumpah cam kiwak gila . lao aku tawu , tade nya aku bangon tido , gosok baju . better aku mengangkang at uma lagi bagos ! haha . then kitorang gy kedai runcit blakang flat aku uh , na gy beli barang na masak . arini aku masak . HAHA ! pastuh kitorang balik . Ontheway balik tuh , ade jantan lembut sekor at flat aku ni baru balik keje kot , dia boleh di golong orang2 busybody . haha ! ade ke patot usha akak aku cam manusia baru hidop and ta penah tgok orang . da usha sekali , na usha lagi dua tiga kali . mcam pantek . gaya dia mcam baru balik keje , aku tatao dia keje ape ....maybe jual bontot kot . aku ckap ngan akak aku camni ..........

AKU : wehh na , tadi dia usha kau dua kali duh, sampai dia jalan langgar batu , seb baek ta tergolek . haha !

 pastuh apetah akak aku ckap , aku lupa :) aku ckap lagi ngan akak aku .......
AKU : dia baru balik keje kot , jual bontot . hahaha !

YANA : yela tu kot , da dia balik pagi , malam kua aa gy keje . 

aku pon pikir2 , betol gak . mane ade orang balik keje siang2 hari camni . haha ! sial je . bodo jual bontot . haha ! gy mampos aku na ckap ape , lao dia bole busybody , takan aku ta bole . HAHA ! bodo punya JANTAN GEMUK LEMBUT CAM SOTONG ! da la da tua bangke . batang pon da kedut ! haha ! 

aku dari citer pasal RESULT teros menyimpang ke jantan SOTONG ni . aduhh , ape ni Nadd . ahha ! so what fucker ?! LA LA LA . ape ape pon , aku tatao result aku dapat brape "E" . haha ! so jgan tanya aku lagi , "Wehh Nadd , result kau dapat A ?" pastu blablablabla and blabla..........................!! paham ken ? GOOD :) thumbs up for you  :) 


anyway , to my MAMA , sorry if result Nadd kurang memuaskan or amat mengecewa kan mama . susah lah na jadi insan yang berjaya ni . haihh . tapi tape , lao satu hari Nadd berjaya dengan cara mcm mane pon , Nadd tolong mama and papa ehh . Insyaallah ! lao kita da maju , kaya , tade sape boleh hina kita lagi and menghanjing2 kan kita . bia dorang cari kita balik and  mengampu2 . HAHA ! Nadd akan try to do the best okay ma . im sorry if i've done wrong with you mama :) ILOVEYOU ! 

No comments:

Post a Comment