Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



hang out with parents !

Sunday , 19 Dec 2010 :)

every weekend , aku mesti lepak nan parents aku . today Wangsa Walk mari . haha . act , parents aku gerak dulu . aku and akak aku gerak kemudian . coz aku ingt na jmpe lovely abang aku MIE VERO at KL . coz he from Ipoh . dia na jumpa aku . but aku pikir2 alek , tape lah . aku nak spend time ngan parents aku lah . aku jumpa dia esok lah . heee , sorry abang ! hmm , then aku gerak Wangsa Walk , naik cab . aku called mama , mama kata mama nga tengok movie . perhhh ! gempak . haha . tengok berdua je nan papa . jahat tol . diorang tengok viter Due Date (18 PL) . citer apela mama aku tengok ni . haha . RUBBISH ! wekkk :P hahaa ! aku lepak jup nan akak aku , sampai mama and papa abis tgok movie tuh . nasib baik skejap je . aku jalan2 jup , pusing satu mall tuh , aku nmpak satu kedai ni , menarik la plak kan . ahha . aku usha lam kedai tuh ade beg kotak , smart duh but bapak mahal ! grr . pastu ttbe lak aku terpandang ade kasut ni , na taw kasut ape ? ni haaaa ..........

lebih kurang lah , but tadi aku usha kasut tuh kaler cokelat . haha . mahal la pundek ! RM 99 ! makaihh . tape , akan datang aku beli . haha . adore gila ! pehh ! haha . then mama na gy Pharmacy , na beli ape tah . haihh . pelik2 je . haha . mama na bayar satu bende nih , mama gy counter . pastuh ttbe aku ternampak satu bekas plastik ni . "Tester" . aku bukak bekas tuh , ngan muka ta malu nya . haha . aku usha dalam tuh ade biskut , biskut apetah . aku pon amek makan aa . sedap sial ! perhh . haha . da amik satu , na lagi . da macam   biskut aku lak . haha ! mama aku ckap "tak malu amek ." ...aku pon ckap aa balik "da dia tulis tester , makan jela ." HAHA . sumpah sedap biskut tuh , then mama beli satu untok aku . haha ! aku makan sorang . 
bila da abis telan biskut tuh , aku ajak mama gy makan . pikir punya pikir na makan at ne .........last2 papa ajak makan at Ayam Penyet . cam bodo je name . HAHA ! da sampai restoran ape lancau tuh , order lah kan . kitorang order bapak lama . gelak je lebih , haha . papa aa buad lawak tak "relevan" langsong . HAHA ! bak kata papa aku lah kan . tak RELEVAN :D papa aku ajar ayat pelik2 duh . haha ! gelak punya gelak , tah bila na order . hadap je menu tuh lama2 . haihh . yang aku tatao na mkan ape , yela kan . nama restoran da la pelik , menu lagi pelik . HAHA . kesian~ lantak aa . aku order je la . haihh . tggu punya tggu , papa aku pon da penat buad lawak , makanan pon sampai . pe lagi la kan . mencekik lah ! haha . then , bila da abis makan , aku pon mengada na snap2 . akak aku pun snap lah pkai phone dia . whoooo~~



haha . burok siak ! grr . kesah ? pegi mati . kutok aa , pe agy . haha ! perot da kenyang , muka pon cam ni aa jadi . haha . then , da abis makan , pay the bill lah kan . papa bayar ! HAHA . LALALA~ bayar punya bayar , angkat bontot , blah ! haha . kitorang masok WW balik . mama na beli barang . mama gy Cold Storage , shoping at dalam tuh . haih . aku lak ttbe na snap lagy . HAHA . ni haa .....


haha . aku suka gamba nih . auw auww ! :D muka cam pantek ! haha . then kitorang jalan2 , pusing2 , kaut2 barang yg diperlukan . LALALALA......~~~ ttbe lak .................teeeeetttt (!) HAHA . akak aku lak terperasan bende ni ..........


haaaa , deyyy chaa ,  apa macam ini  ? "Rasa lagi SEGAR , Main lagi lama . " HAHAHA ! sial pon ade gak bende ni . aku usha bapak lama , effect aku lambat sikit , then baru aku gelak . otak semue otak BLUE . HAHA ! ish ish ish . barai~~~ so , sesiapa na beli bedak ni , guna lah sebaik2 nya . lebih banyak anda menggunakan , MAIN lagi lebih lama . HAHA ! thumbs up then middle finger up . yeah man ! i likeeee nyahh ! hahaha . 

then , da abis gelak pasal satu bende pelancau tuh , kitorang gy counter , bayar ! da abis byar , balik . penat siod ! haihhh . sampai uma , aku tido . haha . bodo je . lama aa gak aku tido . then aku bgon , aku texted OTP jup nan membe . then tggu giliran na online , maklum lah , byak pengguna . HAHA ! nasib baik adek2 aku tade , kene campak gy uma nenek . Alhamdulillah . Amin :) haha . jahat aku . now cuma ade at uma , Mama , Papa , Kakak and Aku Genie Nadd . haha . aman duh . perhhh ! so now , i gtg . focus to FB . byeee and thanks coz read this :)


No comments:

Post a Comment