Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



F.Y.I

1. kalau betol betol na friends ngan aku on Facebook ke ape ke lancau kan , taya na mengada panggil I/YOU , just AKU/KAU . sebab aku ta biase kalau depan depan panggil mcam tu , confirm tershashol :) so teros jela tukar i/you ke aku/kau , don't worry :) haha .

2. aku memang kuat mencarut , merepek tak sudah , bahan bahan orang , pranked orang  tapi dalam hati tade niat ape pon :) jangan risau lah walau pon aku punya bahan tu makan dalam sikit , so marilah mencarut atau pe lancau ngan aku :D kesah ape aku . jangan takot . HAHA !

3. kadang kadang kan , aku jadi seorang yang pemalu . HAHA . aku tatao kenapa -.- aku malu maybe sebab aku tade keyakinan diri . yela , aku kan burok , perfect sangat pon tak la . memang la ramai cakap comel , tapi ........hancur kalau jumpa . HAHA , tak pecaya ? jom jumpa :D

4. Life's aku ni tade lah gempak sangat , tapi kan kalau korang nak tahu , ade dua je perkataan dalam hidup aku ......SORRY and REVENGE :) member rapat and kakak aku jela tahu ape sebab :) *kan wehh ? ;)

5.  aku seorang yang tak bersekolah , so jangan tanye aku pasal sekolah and pelajaran . memang aku haram jadah taktahu langsong :) sape yang bace ni , lantak korang la nak cakap ape . aku gangster , takot tak ? HAHA .

6. Okay , ramai cakap aku tade PERASAAN ! ignore kan . HAHA , bapak jahat -.-

7.  eh , aku kuat GELAK :D banyak gelak dari bercakap -.-

8. aku memang tak SOMBONG :)

ape lagi ? hmmmmmm -.-

1 comment: