Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



11/12/2010


hang out yang agak best la kot . haha . aku tatao ape yang aku dress-up duh , memang burok . haha . dari rumah aku grak nan akak aku . sampai KL , Lee Ah Meng na meet aku and aku suroh dia tggu at PAVY . haihh . bila aku da sampai PAVY , Lee tu lak at Klcc . perhh ! mengarut gila . haha , lantak lah . aku suroh dia patah balik PAVY . at PAVY ,  first org aku nmpak , Dee Zohri , aku just lambai tgan at dia . haha . then pegi depan coach , aku terserampak dgan Zul Fadzli . dia pakai baju keje . haha . aku salam2 dia . dia kate dia na masok keje balik . okay the . haha . pastu aku jumpe Nabell Genji . perhhh ! budak HOT . hahaha . lepak jup nan dia . tapi Aziq Richard tade time tu , pelik aa gak . aku tnye Nabell mne dia , then Nabell ckap Aziq tacing nan dia . hahaha ! geli aku dgar ! prrrr . aku soh akak aku msg Aziq , then Aziq ckap dia at pavy ke apetah . aku lupa . ahha . dia kata dia na dtg at coach , kitorang tggu aa , but bila Nabell tawu Aziq na dtg , dia blah . aku tatao ape masalah dia . huh~~ . Aziq lak lambat dtg , da lah Haziq Aqil da tggu at TS . adek saya :) haha ! Aziq punya coach memang jaohh , perrhh . lame sial tggu . last2 jumpa gak . haha .  dia dgan Ucik Jahat and tah sape lagi sorang , aku ta kenal . aku lepak2 jup nan dorang . tgah2 lepak tuh , Aziq lak ade pegang camera . haihh , aku pon ape lagi lah kan , suroh dia snap aku lah . haha . i likeee :D nga snap2 , adek Haziq and NurFazira aku lak call , dia suroh dtg TS cepat . dia da lama duh tggu . haha . aku lupa lak at dia . hm , then aku blah , aku gy grak TS . jalan punya jalan , sampai at BB , aku terjumpa lak si Pijan , haha .  dia ikot aku gy TS , bab dia kata dia malaz na lepak nan membe dia . then , jalan punya jalan . sampai TS . jumpe si Haziq and NurFazira and Syahadat and lagi sorang aku ta kenal at eskelator . perhh ! tawu ape aku nmpak ? haha . my adek Haziq pakai kasut SUPRA dohh ! HOT . ahha . kasut baru . lawa and smart . then , aku pun tnye dorang na gy mne . si NurFazira na gy beli beg . so , grak aa gy kedai beg . haihh . da abis beli beg , aku lak terasa kehausan . aku ajak gy minom at NZ . haha . patah balik . da smpai NZ , aku mintak Syahadat blanja aku air . haha . aku tawu dia masyukk :D acehhhh . haha . tenga2 minom tuh , Lee Ah Meng lak call , aku suroh dia dtg NZ . a few minute , dia kata dia da at depan NZ , dia suroh aku kua jup . dia malu na masok . grrr ! gedik sial . ahaha . aku pon gy kua jmpe dia . dia malu lah ape bagai na masok . da la air aku ta abis lagi . hishh . dia lak malu2 babi na lepak skali at dalam NZ . huh~~ pastuh blablablablablablablabla............................sampai malam , terjumpa lak Wan Safiuddin , lepak2 nan dia . dia ta abis2 nan "budak SPM" . sama nan akak aku , dorang joking2 psl spm . ahhaa . aku ape tawu , aku bdak pmr . ahha . lepak punya lepak , aku ternampak lak Areman Elaine's . auww . aku malu nak tego . then , ramai aa gak aku jmpe . haihh . tah sape2 aku jmpe . ahha . tengah lepak uh , ttbe lak ujan rintik2 cam kencing baby . ahha . aku pon ajak Wan and kakak aku lepak dalam PAVY . Wan lak ajak lepak at foodcourt . haihh , dia kata na beli Donut . perhh ! masyuk gila . haha . then gy cari donut . da jumpa dah ! Donut J.Co . Wan gy masok , beli . aku and akak tggu at lua . then da beli , kitorang tatao na makan at ne . ramai gila babi lah at foodcourt . perhhh ! then kitorang jalan2 . jalan2 sambil makan donut . ahhaa . jalan sampai depan entrance PAVY . da abis makan , da comot2 , tatao na basuh tgan at ne . ahah . so jilat jela tgn . nyumnyum ! haha . lepak2 jup , borak2 . then , Lee Ah Meng call aku and ckap dia na balik . haihh . awal lagi duh time tuh . aku ajk lepak jup . tengah2 lepak tuh , ttbe lak Apple Kruger dtg and bertnya "nampak fie tak ?" and aku ckap aa aku ta nmpak . dia dengan beg apetah dia bawak , dia gy klua kan samtink . haha . tawu pe bende ?? BRA duhhh . sial ape . ahahha . klaka sial . aku tatao bra sape . kaler purple . AHAHAH ! yang si Lee da gelak2 . suka gila dia . aku pon suka gak ;) haha . sumpah klaka . then dia blah . dia buad pecah perot aku je . grr ! hmm , lepak2 nan si Lee nih cam bangang gak . otak dia agak loading cam aku gak la . ahha . then , Didiy Richard lak lalu . akak aku tego . aku pon tego jgak . auww . ahah . dia lepak jup , dia borak2 nan akak aku . aku melayan si Lee . haha . lepak2 , pastuh dia na balik . dia kate na gy mane tah , Bangi kot . lupa aku . ahah . whateverr ~~ aku salam2 dia pe bagai , then dia blah . pastuh aku da tatao na gy mne . haihh . da kol bape , aku texted Jad Harith , aku tawu mesty dia blom balik , ahha . dia kata dia at Kitaro . ayooo . gila jaoh . tana aa gy . then akak aku ajak lepak at tangge dalam PAVY tuh , aku pon okay jela . da lepak2 bedua at tangge tuh , aku texted Jad lagi . dia kate dia at Starbuck PAVY , haihh . aku suroh dia dtg tangge . then dia da smpai , dia dgan sape tah name membe dia tuh , aku lupa . haha . lepak2 nan dia , borak2 pe bagai .  then dia pulak da balik . haihh . bosan gila . sumue balik awal . grr ! theb , blablablablablablabla .....................aku na balik , bab da bosan sngt . huh~~~ sampai sini jela . pastuh aku da lupa ape terjadi . HAHA BYEBYEBYE

No comments:

Post a Comment