Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



good pagi :)

selamat morning yah ! pagi ni aku bgon dengan segar nya . segar pon sebab bau mulot , taik mata seguni bhai . perhh ! aku bgon pon sebab akak aku yg kejot , dia kata mama yg suroh bgon . haha . bak kata mama lah kan , "tido lambat2 , bagon lewat , mane rezeki na masuk !" .......haihh , aku rasa rezeki aku slalu masok . yelaa , bila aku mntak pape mesty dapat . HAHA . bodo je nadd . hm , time tengah tido tuh kan , aku mimpi EX aku , hari2 duh aku mimpi dia . sal hah ? bila aku citer at akak aku , dia kata mcm ni , "kau slalu mimpi dia , maybe lam seminggu dua dia na mati kot ." HAHA . aku tatao betol ke tak . mengarut je akak aku . grr . but pape pon aku happy gila mimpi dia . auw auw ! :D bila aku da bgon dari katil , fon aku lak vibrate , tah sape call . haih . OTP jup . then , da abis OTP , aku kua bilik , tengok mama da masak pe sume . aku stret makan nan taik gigi . slurrpp ! yummy lah kan . hahaaha ! lagi2 ade kacang botol makan ngan sambal belacan . fav duh ! aku tawu , mama ingat aku tuh . haha !! time tngah makan tuh , mama bersuara jup , "korang bangon tido je mesti teros makan , ta senonoh" hahaha ! bcos i loikee lah mama ! da terbiasa buad camtu . haha . bila da abis makan , aku masok bilik nan akak . pe lagi lah kan , TIDO ! perot da kenyang . haha . bengang je mama . tapi kitorang ta tido pon , just baring atas katil and dengar lagu . aku OTP jup nan tah sape2 yg call aku . da abis calling2 , borak nan akak aku nan background music . haha . dua2 da bosan . DIAM ! akak aku da pejam mata , dia tido kot . haihh . aku pon layan lagu la kan , layan jiwa . hahha ! keyh lah , sampai sini saja okay peeps ! GOODBYE :D

No comments:

Post a Comment