Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



KAWAN ye ?

firstly , nobody perfect in this world ryte ? yeahh :D cantik , burok , handsome , miskin , kaya and bagai2 lagi . wlao cantik mane pon muke seseorang tuh , mesty ade yg terselit keburukan dia . handsome mane seseorang tuh  , mesty terselit kekurangan dia . disini aku na memberitahu yang aku bukan lah seseorang yg kaya , cantik , sombong , angkuh , jahil . and aku bukan jenis memilih kawan or bercitarasa tinggi . hidup pon bkan yg serba mewah , takat berkemampuan jela . tapi kenapa sesetangah manusia perlu memilih kawan , yg kaya , masyuk , cantik , handsome , HOT , ade macam2 . lao ikot kan bukan diorang yg kaya , asal nye duit pe bagai dari makbapak kan ? alaa , bila ade duit je diorang na dekat , bila da kering , sesen pon tade , sume lari . dah menjadi kebiasaan kan ?? haha . one more , ade lah sorang gurl ni , na kate bestie tuh .....hmm , entah lah . dia dapat balak yg handsome , masyukk , ade kereta pe bagai . dia stret lupa kawan . perhh ! jmpe at mne2 , tegor tana , pndg pon tana . tapi lao na gy clubbing tengah2 malam nan BF dia tuh , mntak TOLONG nan aku , cover kan depan mak dia ....."Wehh Nadd , nanti lao mak aku tnye kau aku gy mana , kau cakap aku lepak rumah kau tau . aku na gy club nan BF aku nih" haha . memang cam cilaka la kan . act , dia bukan leh kua malam pon . HAHA .  tapi lepas tuh meyombong nan aku . lao at KL , lepak nan member yg HOT . siblings at FB sume yg HOT , yg HINA gy delete . HAHA .  bila da break nan jantan tuh , baru na terhegeh2 cari kawan balik . haihh . ajak lepak lah , gy minum2 lah , macam2 . ingt plak at kawan2 yg HINA ni ??? yelaa , kau kan ramai kawan , mne na kesah kan . mcam biasa ayat kau , "alaaa , ada ramai lagi lah nan kawan nan aku , and aku kan ramai kawan " :D haha . funny kan ?? lalalalalaa~ dia lao at Kl mne na lepak same , bab aku kan selekeh , duit pon takat cukop2 makan je . haha . dia mesti lah lepak nan member dia yg GOODGOOD tuh , makan at piza . shoping . haha . enough la duh ! sedar2 lah sikit . cara kau sungguh annoyed . ahha . btw , aku ta kesah kau na anggap aku member or musuh , suke hati kau okay ! aku and member2 yg laen yg slalu tlong kau , always remember kau and never forget kau ! that's it :)

No comments:

Post a Comment