Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



mama belanja !

Friday , 25 Dec 2010 .


di pagi hari yang cerah , aku and kakak bangon tido , tapi akak aku bgon dulu lah , baru aku . HAHA . akak aku bgon dia teros online . then aku bgon teros mandi . then , da abis mandi kitorang borak ape bagai . akak aku lak lapar , dia na makan . dia panas kan lauk ikan sardin yang aku masak semalam . HAHA . aku masak bhaii , pecaya taakkk ? WHOAA . haha , pastuh dia goreng telur . aku makan satu pinggan ngan dia . sweet tak sweet lah kan . HAHA . bila da tengahari tu , mama call akak aku . akak aku style ckap cam happy semacam je . aku tatao la kan kenapa . haihh . then dia da abis ckap , aku tnya dia kenpa kan . akak aku pon ckap yang mama baru dapat gaji , and mama na belanja makan at Ayam Penyet . wahhh !  aku ingat kan mama na beli kan aku camera or apela kan . HAHA . perasan lebih aku doh . prr ! mama suroh kitorang tggu mama at Pasar Seni or at CM . mama kata lam kol 7 mesti da de at sana . haha ! then kitorg siap2 , pastuh gerak naik tren LRT . from Taman Melati to Pasar Seni . bapak jaohh , kerut sial bontot na sampai . HAHA .

about half an hour , kitorang da sampai , lam kol 6 lebih camtuh la kot . kitorang gerak CM . da la kitorg tatao jalan at situ , maklum lah , bukan slalu gerak sane pon . haihh . then jumpa mama at dalam CM , mama kata at tingkat atas . at foodcourt . aku da blur , bab tatao at ne . aku and akak cari jela . then da jumpa mama . mama sorang . papa lom sampai lagi . katanya jalan jem . HAHA ! cakap bapak aku bukan betol pon .

then , kitorang gerak gy kedai Lauk Penyet . lain pulak doh , bukan Ayam Penyet . HAHA . pelik je mak aku ni . haihhh . kitorang order , tgok lauk dia , gila yummy . then , makann da siap . makan lah derr , pe lagi kann . HAHA . tengah makan tuh , papa baru sampai . ade ke patot , sampai2 je teros buad lawak bodo dia . haha ! bapak sape lah tu :D aku na makan pon ta senang , gelak je lebih . haha . papa plak gy kacau mama mkan . memang kena lah ngan mama . gaduh2 , gurau2 . aku and akak gelak je . mama belanja papa makan , tapi papa mintak duet , papa gy beli benda lain . papa gy beli biskut Famous Amos . HAHA . mengarut je papa , mama muka stock bengang je . HAHA . pastuh kitorang snap2 . gamba ta sememnggah mane pon . whooo~...........


HAHA , mama and papa aku memang suka buad muka . klakar duh , byak lagi gamba but yang nih je aku suka . haha ! sambil aku snap , sambil tuh la aku gelak na terkencing pon ade . makbapak aku ta abis begaduh chill . haha ! then mama snap kitorang plak . whee~ 




haaa , amacam ? mama yang snap . HAHA . burok sial muka aku . sumpah selekeh . haihh . muka tahan gelak , camni la jadi nya . HAHA . at foodcourt tuh suara kitorang je lebih . sampai akak yang jual mkann tuh pandang je kitorang . kesah ?! LALALALA~ haha . perot da kenyang , kitorang pon blah dari situ . papa na balik , aku , yana and mama jalan2 dlu at situ . pastuh , kitorang terasa na melabor , terkencing pe bagai . gerak gy toilet . perhh ! wa ckap sama lu , toilet at CM class gila dohh ! masuk 50 sen . masok dalam , memang cam at Bali . smart na mapos aa . aku jadi jakun jup . HAHA . da abis membuang tuh , aku mengada na snap . gedik sial , lam toilet pon na snap . 


dalam toilet aa nih , pintu dia smart kan . perhh ! ta caya , anda pergi CM , masok toilet dia . HAHA . pegi CM semata2 na tgok toilet , pedajah nya :D ! hahah . bongok ! then mama kata mama nak beli kasut at Jusco Wangsa Maju . kitorang pon on jela . jalan2 punya jalan at lam CM tu , aku nampak FAV food aku . na tawu amende ? nih haa ........


Savoury Crispy - Black Pepper Beef !



perhhh ! FAV gila lah sial . HAHA . sumpah sedap . act , gamba ta same pon mcm yang aku slalu beli . HAHA . dia laen skit :) then , mama belikan . just RM 6.90 . maybe lah . HAHA . tengah tggu menatang ni siap , aku and akak gy kedai baju jup . baju baju suicide and hardcore punya . murah siot at situ . haihh . design pon lawa , coming soon aku beli lah . HAHA . then , aku patah balik at mama , bende tuh da siap . bau menusuk gila doh . sedap ! pehh ! haha . mama bayar then balik . THANKS MAMA bab belanja makan  ! mama tgok aku makan , mama ckap perot aku cam tong . pdahal tadi dah makan . HAHA . 

then , gerak Jusco Wangsa Maju , mama nak beli kasot untok kerja . jalan2 at dalam Jusco . then , teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttt ! aku da lupa ! haha . so the End !  









No comments:

Post a Comment