Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



R E L A

Thursday , 23 Dec 2010 .

today aku kebosanan . da lama ta jadi RELA . bak kata budak2 flat aku , ni muka2 R E L A KAMPUNG KERETA KEBAL . haha . tade motif lgsong .  mane tak nya , malam2 buta asyik muka aku and kakak aku je merayau . kadang2 overnight ngan dak2 flat . so , lam beberapa hari ni , aku and kakak asyik dok rumah je . bosan punya pasal , malam ni  akak aku ajak gy jumpa membe dia at Uptown . aku pon on jela . gerak kol 11.30 pm . jalan punya jalan , bukan jaoh pon . 15 minit da sampai . ecxercise lah kan . ahha . bila da sampai , bukan Uptown pon , pasar malam je . sebab hari khamis kan , mne de Uptown . ahha . COVER lebih . then da jumpa membe akak aku , lepak2 jup . membe akak aku tuh jual baju Tshirt suicide and band2 pe bagai . kedai dia pulak ade flyer Rock The World , py ade satu je dia sangkut . haha . aku ckap aa aku na flyer tuh , py dia kata da abis tinggal satu tu je . haihh . aku baru ingat na tampal at dinding bilik aku . haha ! then aku ckap lagi , 

AKU : wehh , aku na baju free satu boleh ? sponsor aku , aku na gy Rock The World tu . haha ! 

DIA : kau ingat ape sponsor2 , da mcam na amek anugerah plak . 

AKU : alaa , skali skala , pastuh pulangkan balik . HAHA !

then dia gy melayan customer at kedai dia . aku ngan akak aku jadi pak pacak at depan kedai dia . pastuh aku ajak akak aku blah , da bosan . then kitorang blah dari situ , balik . 15 minit sampai rumah , jalan kaki . haihh . sambil jalan , borak2 . akhirnya sampai jugak flat tempat aku berteduh . haha . akak aku lak ajak gy beli air at restoran blakang flat . but da tutop , buad penat je pegi . then patah balik flat , lepak bawah flat jup . penat siot ! haha . tengah2 lepak ,  aku mengada nak snap2 . haha ! malam2 na snap , background pontianak baru tawu . ahha ! 


HAHA , burok jeee ken . kesah ape aku . aku suka snap , anda pula bagaimana ? haha ! da penat snap2 , akak aku ajak naik . balik rumah lahh derr . lagipon fon aku betri da low , so perlu kan cas . then naik rumah , teros online . bukak fb and blogger . that"s all :)



No comments:

Post a Comment