Welcome Buddy's ! Thanks view my Bloggie and be my Followers , Hurry up ! :D
________________________________________________________________________
Known as Genie Nadd or Nadd . Stay at Taman Melati . Was born on Fourth of September 1995 , so im going 16 :) no school , but acting like an idiot pupil . Haha :D Have kinda social life's . and yes , im a Troublemaker ! ops sorry mama , I did it :( haha . sometimes i gonna be a good person , sometimes i gonna be a bad damn person . but don't worry , i'll never kill you . FYI , i'd like to jokes , talkingshit , laugh a lot and pranked . sometimes i'll get shy :P but alomost im a sarcastic one :) and please , dont you ever say that im a arrogant okay . 'cause i know im not that kinda person ! blalala~
*i love to make a new friend and i love my friends so much , especially is YOU fucker ! :D
________________________________________________________________________



Monday , 20 Dec 2010 :)

today aku hang , hari isnin duhh . haha . rajin aku kan . aku hang with my kakak Yana and adek Haziq . act , aku hang pon sebab na jumpa abang angkat yg aku sayang gila na mampuih .

MIE VERO :) haha ! firstly , aku suroh dia tggu aku at Pavy , bab aku malaz na menapak gy TS . dia lak suroh dtg TS gak . jaoh duh ! ahha . bila aku da sampai  Pavy , aku strait gerak TS . nga ontheway sampai BB , dia lak kata dia at Pavy . haihh ! menyirap aku . haha . aku patah balik gy Pavy . tape tape , aku sanggop . haha ! da sampai Pavy , aku tunggu and tunggu . credit da la da low . cam pantek je ! grrr . aku called pkai numb adek Haziq aku . dia masyukk . haha ! then , Mie kata dia ade at lam Pavy . dan2 je aku cari . haaha . pastu dia kata lak yang dia baru nak sampai Pavy . citer cam keling gila duh ! haha . aku pon tggu aa at lua , depan Coach . aku called lagi . dia kata dia at depan Pavy . aku pon cari dan cari lagi . aku ingat dia tipu oh ! series ! haha . takot dia main2 duh . dia ni pon bukan betol pon ;) haha ! then , jumpa jugak . perhhh ! pendek duh dia , but COMEL sial . HAHA . I like your face la bang ! auww ;)

then , lepak lepak ape bagai , aku lupa lepas tuh . BLABLABLABLABLA.....................................kitorang lepak at BB . duduk at tangge depan Maybank tuh . tengok pelancau ape yang ade at situ . ade keling shooting duh , perhh ! pelakon heroin dia mengalah Megan Fox , yang hero lak mengalah Tom Cruise . haha ! cam bangak pon ade ! HAHAHA .... then aku mengada na snap2 . snap pon mengarut2 jea . but akak aku ade snap satu gamba nih ......aku suka . but tade motif langsong !


haha . cam bodo je kan . time nih aku tengah tatap muka dia . sumpah aku suka tengok muka dia . comel ! comel sikit dari babi lah . ahhaa . kau handsome duh bang ! auwww ! penat aku puji kau . ahha ! btw , adek happy jumpa abang tadi , but adek ta puas na tatap muka abang . haha . and thanks coz jumpa adek , adek segan sikit lah tadi bab adek burok , selekeh je tadi :) haha ! na kutok , kutok lah ehh . adek ta kesah . lastly , ILOVEYOU ABANG MIE VERO  !

No comments:

Post a Comment